معرفی

بهترین برندهای ماشین اصلاح مردانه

بسیاری از این ماشین آلات برقی و الکتریکی در دسته‌های بانوان و آقایان قرار می‌گیرند به شکلی که آقایان می‌توانند از انواع موزر استفاده نمایند، خانم‌ها هم از انواع اپلاتورها یا اپلیدی‌ها و حتی بند اندازهای برقی می‎‌توانند استفاده کنند.

شباهت تمامی این دستگاه‌ها در هدفشان که از بین برنده‌ی موهای صورت و بدن است، می‌باشد. تمامی این ماشین‌ها با سری‌های متنوع تعبیه شده است که حساسیت زا نبوده و باعث سوختی یا سوزش نیز نخواهد شد. این سری‌ها برای قسمت‌های مختلف بدن استفاده می‌شود بدین صورت که شخص می‌تواند به راحتی با یک دستگاه و چند سری، موهای زائد خود را از بین ببرد.

ماشین اصلاح صورت و بدن دستگاهی است که استفاده از آن به راحتی امکان پذیر است و یکی از مزایای آن قابل حمل بودن آن است که برای استفاده از آن برای قسمت‌های مخصوص بدن راحت خواهد بود و به راحتی می‌توانید با استفاده از این ماشین‌ها با موهای زائد بدن و صورت خداحافظی کنید.

از سری کاربرد‌های دیگر ماشین‌های اصلاح صورت و مو می‌توانیم به کم ضرر بودن و کم خرج بودن آن نیز اشاره بنماییم که این مورد باعث می‌شود تا بسیاری از آقایان و بانوان از این نمونه ماشین‌های اصلاح صورت و بدن خریداری کنند.

ماشین‌های اصلاح صورت و مو به گونه‌ای است که کمترین ضرر اما بیشترین فایده را برای مصرف کننده به ارمغان می‌آوردند چرا که بسیاری از موها را یا از پیاز مو خواهند کند یا رشد آن ها را به مرور زمان کمتر می‌نمایند.

ماشین اصلاح کیمی مدل KM-5017

ماشین اصلاح کیمی دارای قدرت بسیار بالا در عین حال قیمت بسیار مناسب می‌باشد که علی‌رغم ظاهر کوچک آن قابلیت اصلاح سر و صورت و بدن را دارا می باشد. تعداد 4 عدد شانه مجزا که بصورت جداگانه روی تیغه بصورت کشویی نصب می‌شوند به شما این امکان را می‌دهند که اصلاحی یکدست و متناسب با اندازه شانه انتخاب شده را تجربه کنید. برای آقایانی که به آراستگی خود اهمیت می‌دهند، وجود یک ماشین اصلاح خوب در منزل ضروری است.

ماشین اصلاح موی سر و صورت ارمیلا مدل Network

بهترین برندهای ماشین اصلاح مردانهماشین اصلاح سر و صورت مدل Network محصولی از برند ارمیلا است. این ماشین از نظر ظاهری شباهت زیادی به ماشین‌های اصلاح معروف موزر دارد و نحوه عملکرد آن هم به صورت تیغه خطی با برش مستقیم است. این تیغه‌ها ازجنس استیل ضد زنگ هستند تا علاوه بر برندگی مناسب، طول عمر بالایی هم داشته باشند. البته این دستگاه ضدآب نیست و نباید از آن زیر دوش استفاده کنید. این ماشین اصلاح به واسطه نوع عملکرد، برای اصلاح موی سر و صورت مناسب است.

ماشین اصلاح روزیا مدل HQ233

ماشین اصلاح مدل HQ233 ساخت شرکت روزیا و کشور چین است. جنس تیغه‌های این ماشین اصلاح از تیتانیوم ساخته شده است که در مقابل هوا و رطوبت از مقاومت خیلی بالایی برخوردار است. تکنولوژی برش این ماشین اصلاح به صورت مستقیم می‌باشد. سری اصلی این ماشین اصلاح موهای سر و صورت را از 0.1 تا 2 میلی‌متر اصلاح می‌کند. همچنین برای اصلاح موهای بلندتر می‌توان از 4 تا شانه‌ای که به همراه آن ارائه شده است استفاده کرد. با استفاده از این شانه‌ها می‌توان موهای سر وصورت را از 3 تا 12 میلی‌متر اصلاح کرد.

ماشین ریش تراش یاندو مدل Sv-w301u

بهترین برندهای ماشین اصلاح مردانهریش تراش مدل sv-w301u، وسیله‌ی کاربردی جهت اصلاح آقایان است، شما می‌توانید از ریش تراش یاندو به عنوان هدیه‌ای ویژه و خاص مخصوص آقایان استفاده نمایید، دارای باتری قوی و قابل شارژ است که با هر بار شارژ می‌توانید به مدت ۸ تا ۱۶ ساعت از این ریش تراش استفاده کنید، ریش تراش مورد نظر دارای تیغ اصلاح است، از ویژگی‌های منحصر به فرد ریش تراش قابلیت شست و شوی آن می‌باشد.

ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل AT890/20

ماشین اصلاح سری AquaTouch شرکت فیلیپس از محبوب‌ترین ریش‌ تراش‌های این برند معروف هستند که مهم‌ترین ویژگی آن‌ها ضدآب‌ بودن است. مدل AT890/20  نیز متعلق به همین سری بوده و تیغه‌‌های  دولبه و سر متحرک دارد، همچنین قابل ‌استفاده به شکل خشک و مرطوب است. فلزی که روی تیغه‌های این ماشین اصلاح قرار دارد، به شکل انحنادار طراحی شده است تا به‌ راحتی روی پوست حرکت کند و کمترین تماس را با پوست داشته باشد.

ماشین اصلاح صورت روزیا مدل HT907

بهترین برندهای ماشین اصلاح مردانهاکثر افراد از داشتن موهای زائد ناراضی هستند و تمایل دارند که پوستشان را صاف و بدون موهای زائد ببینند. موی زائد عاملی برای محافظت از پوست دربرابر آفتاب است. در کنار ویژگی‌های مثبت، موهای زائد روی پوست بدن مانع از دیده‌شدن رنگ واقعی آن می‌شوند. برای حل این مشکل وسایل مختلفی طراحی شده که یکی از آن‌ها ماشین اصلاح است. ماشین اصلاح ROZIA سری چرخشی دارد که موهای صورت را به‌طور کامل کوتاه می‌کند.

ماشین اصلاح صورت دینگ لینگ مدل RF-608

 ماشین اصلاح مدل RF-608C دستگاهی برای اصلاح موهای صورت مجهز به باتری قابل ‌شارژ است. سر اصلاح ماشین به شکل تریمر بوده که از دو تیغه‌ی فلزی لغزان روی یکدیگر تشکیل شده است. فاصله‌ی بین این دو تیغه، طول اصلاح را تعیین می‌کند. طول اصلاح تیغه ثابت و برابر 0.5 میلی‌متر است. عرض تیغه‌ی دستگاه 25 میلی‌متر و وزن آن 160 گرم است. برای اینکه بتوان موهای صورت را در اندازه‌های بیشتر از 0.5 میلی‌متر کوتاه کرد، می‌توان از شانه‌ی ارائه ‌شده همراه دستگاه استفاده کرد.

ماشین اصلاح صورت فیلیپس S9711/23

بهترین برندهای ماشین اصلاح مردانهاصلاح صورت اولین کاری است که اول صبح به ذهن بسیاری از مردان می‌رسد. اصلاح کردن کار سختی است زیرا این‌کار علاوه‌ بر این‌که به دقت کردن نیاز دارد، وقت‌گیر نیز است. ماشین‌های اصلاح در مدل‌های مختلف به راحت‌تر اصلاح کردن کمک می‌کنند، هر چه ماشین اصلاح امکانات بیشتری داشته باشد و بتوان با آن آسان‌تر کار کرد، بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. ماشین اصلاح صورت S9711/23 ساخت شرکت فیلیپس، دارای سری برش چرخشی است که موهای صورت را به‌طور کامل کوتاه می‌کند.

ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S5370/26

ماشین اصلاح فیلیپس مدل S5370/25 را می‌توان یک ماشین اصلاح کامل دانست که در ادامه با امکانات فراوان آن آشنا می‌شوید. سر تیغه‌های ماشین اصلاح گرد شده تا به پوست آسیبی وارد نکند. تیغه‌ها 2 لبه است و عملکرد آن‌ها به این شکل است که یک لبه، مو را بلند می‌کند و لبه‌ی دیگر آن را قطع می‌کند. سری دستگاه با قابلیت حرکت آزادانه در 5 جهت، مناسب اصلاح نواحی انحنادار صورت و گردن است.

ماشین اصلاح کیمی مدل KM-5025

بهترین برندهای ماشین اصلاح مردانهماشین اصلاح کیمی ماشین اصلاحی پر قدرت و در عین عال سبک ، خوش دست و راحت. محصولی جدید و منحصربه فرد با قابلیت شارژ سریع، ضد آب، هوشمند، سریع و پر قدرت است. این ماشین اصلاح کم صدا و نویز گیر اصلاحی دقیق و ایمن و صاف به شما می‌دهد که دارای استند شارژ همساز با ولتاژ برق داخل کشور است که پس از 8 ساعت شارژ کامل می‌توانید به طور مکرر تا بیش از 10 بار اصلاح از آن استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *