معرفی

معرفی بهترین عطرهای سال

عطر رایحه‌ای خوشبو است که برای خوشبو کردن محیط  و بدن استفاده می‌شود. آغاز عطرسازی از زمان رومیان باستان از رودان و مصر بوده است و سپس به کشورمان ایران رسیده است، عطرسازی مدرن نیز در قرن نوزدهم تجاری شده است.

عموما عطرها متفاوت هستند و به عنوان عطرهای جنسیتی شناخته می‌شوند و در دو گروه عطر زنانه و مردانه دسته بندی می‌شوند، اصولا عطرهای اصلی قابل تفکیک به جنسیت نمی‌باشند و فقط رایحه‌ی خاصی مانند ادویه‌های خاص و یا یک گل خاص را ایجاد می‌کنند. اما ترکیب این عطرها با یک دیگر باعث ایجاد رایحه‌های منحصر بفردی می‌شود و تفکیک جنسیتی ایجاد می‌کند.

در جهان عطرهایی با رایحه‌های چوبی، تنباکو و یا آروماتیک به عنوان عطرهای مردانه شناخته می‌شود. زنان نیز بیشتر از رایحه‌های سبک‌تر و شیرین‌تر که اغلب از خانواده‌ی گل و گیاهان است استفاده می‌کنند، عطرهایی با رایحه‌های گیاهی، میوه‌ای و شیرین به عنوان عطر زنانه شناخته شده‌اند.

عطر زنانه کلوین کلین ایفوریا Calvin Klein euphoria for women

معرفی بهترین عطرهای سالاین عطر زنانه در اکثر سال‌ها در لیست بهترین عطر سال و معروف ترین عطر زنانه قرار داشته است. دلیل معروف بودن این عطر بوی خوب و ماندگاری طولانی این عطر می‌باشد که با رایحه‌ی گرم و شیرین مناسب فصول سرد سال می‌باشد و باعث افزایش نشاط نیز می‌شود.

عطر زنانه ورساچه برایت کریستال Bright crystal Versace for women

یک عطر زنانه که هم در ایران و هم در خارج از کشور پرفروش و معروف می‌باشد. عطری با رایحه‌ی دلفریب خنک و شیرین و مناسب برای فصول گرم که درسال 2006 وارد بازار شد و همچنان در فهرست معروف‌ترین عطرها قرار دارد و بهترین عطر سال در اکثر کشورها می‌باشد.

عطر زنانه جیوانچی آماریج Givenchy Amarige for women

یک عطر کلاسیک و پرطرفدار از سال 1991 تا کنون. یک عطر مناسب برای هدیه دادن به خانم های 20 تا 40 سال می‌باشد. رایحه‌ای گرم و شیرین دارد و مناسب برای فصول سرد سال می‌باشد و ماندگاری بسیار طولانی مدتی نیز دارد.

عطر زنانه شنل کوکو نویر Coco Noir Chanel for women

رایحه‌ی این ادکلن خوشبو، یعنی شنل کوکو نویر تلخ می‌باشد. عطر شنل کوکو نویر اولین محصول این گروه یعنی کوکو شنل در سال 1984 با ترکیبی خارق‌العاده همگان را شیفته‌ی خود کرد و در ادامه در سال 2001 عطر کوکو مادمازل توانست خود را به عنوان بهترین عطر سال در 3 سال پیاپی معرفی کند. عطر شنل کوکو نویر خوشبو با خنثی کردن زحمات دیگر برندها در سال 2012  بهترین عطر جهان معرفی شد.

عطر زنانه پاکو رابان لیدی میلیون   Paco Rabaane lady Million

معرفی بهترین عطرهای سالیک عطر جدید زنانه که در فهرست عطرهای جدید و پرفروش جا گرفته است با رایحه‌ای ملایم وشیرین مناسب فصول سرد سال می‌باشد و با ماندگاری خوب و زیاد و ظاهری شبیه الماس جزء عطرهای پرطرفدار می‌باشد. این عطر برای هدیه دادن بسیار مناسب می‌باشد، همچنین نسخه عطر زنانه پاکو رابان لیدی میلیون آبسولوتلی نیز مانند این عطر پرفروش و معروف می باشد و از محبوبیت بالایی برخوردار است.

عطر مردانه نارسیسو رودریگز بلو نویر Narciso Rodriguez Bleu Noir

یکی از بهترین عطرهای تلخ مردانه است، طبیعتی نسبتا خنک دارد و مناسب فصل بهار و تابستان می‌باشد. رایحه‌ی این عطر متشکل از هل و سدر می‌باشد و با ماندگاری بسیار بالا می‌تواند هر مردی را خاص‌تر از آنچه هست نشان دهد.

عطر مردانه اینکری نویر Encre Noire

معرفی بهترین عطرهای سالاین عطر از جمله بهترین عطرهای برند لالیک است که هر ساله جزء عطرهای مخصوص جهان قرار می‌گیرد. رایحه‌ی تلخ آن ناشی از چوب کشمیری، وتیور و سرو می‌باشد که بدلیل ماندگاری بالا با این عطر می‌توان در هر محفلی درخشید.

عطر مردانه لاکوست پور هوم Lacoste Poure Homme

این عطر جزء عطرهای شیرین و خنک مردانه به شمار می‌‌رود و می‌‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده در فصل بهار باشد.رایحه‌های آغازین این عطر خوشبو شامل گریپ فروت، آلوسیاه و سیب‌ سبز می‌باشد. رایحه‌های میانی این عطر شامل فلفل صورتی، هل و دارچین و رایحه‌های پایانی چوب صندل، نیشکر و وانیل می‌باشد.

این عطر فرانسوی ساخت شرکت لاکوست در عین آن که رایحه‌ای فوق‌العاده دارد و می‌ تواند در فصل بهار و تابستان موجب خنکی شود، از قیمتی مناسب نیز برخوردار است و به این ترتیب گزینه‌ای عالی برای کسانی است که خواهان عطری عالی و در عین حال با قیمت مناسب اند.

عطر مردانه اروس ورساچه Eros EDT

پیش از هر چیزی این عطر از جعبه و بسته‌بندی عالی برخوردار است و می‌تواند بهترین گزینه برای خانوم‌هایی باشد که می‌خواهند به همسرشان هدیه بدهند. این عطر شیرین مردانه عطری بسیار خاص می‌باشد.

رایحه‌های ابتدایی آن نعناع و سیب سبز می‌باشد که با لیمو ترکیب می‌شوند. در رایحه‌های میانی از عنبر، شمعدانی و دانه‌ی تونکا استفاده شده است و در اخر در رایحه‌های پایانی این عطر خوشبو از وانیل و سدر استفاده شده است.

این عطر بخاطر رایحه‌ی شیرین و تندی که دارد عطری خنک محسوب می‌شود و مناسب فصل بهار و تابستان می‌باشد.

این عطر ساخت کمپانی معروف مشهور ورساچه از کشور ایتالیا می‌باشد و در عین حال قیمت مناسبی نیز دارد و جزء بهترین عطرهای سال نیز می‌باشد.

عطر مردانه گوچی گویلتی اینتنس Gucci Guilty Intense

یکی از بهترین محصولات برند ایتالیایی گوچی که در زمینه‌ی  مد و فشن فعالیت می‌کند، عطر مردانه‌ی گوچی گویلتی اینتنس است که گوچی این محصول را در سال 2011 تولید کرده است. محصولی محرک و وسوسه انگیز با ماندگاری بالا، رایحه‌ای تند و گرم دارد و برای مصرف در فصول سرد سال بسیار عالی می‌باشد.

رایحه‌ی ابتدایی عطر مردانه‌ی گوچی گویلتی اینتنس بوی‌لیمو، گشنیز و اسطوخدوس دارد و در رایحه‌ی میانی از بوی شکوفه‌ی بهارنارنج و شکوفه پرتقال استفاده شده است و در آخر به‌ بوی کهربا، سدر و نعناع هندی ختم می‎شود.

اگر به دنبال عطری شیرین با ماندگاری بالا هستید، ما به شما این عطر خوشبو را پیشنهاد می کنیم.

و در آخر عطرهای مردانه و زنانه تفاوتی ندارند و صرفا این تفکیک نوعی بازاریابی می‌باشد. ده عطر نام برده شده جزء بهترین عطرهای سال 2019 می‌باشند. امید وارم که ازاین مقاله لذت برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *