آموزشی

روش های مراقبت از موی آقایان

فقط به این دلیل که مرد هستید به معنای عدم مراقبت از مو نیست! مراقبت از مو در مردان، همانند خانم ها است که با برخی از تغییرات همراه است. با مراقبت منظم از مو، مدل موهای شما و عمر آن ها بیشتر دوام می آورد و یکدست به نظر می رسد.

14 نکته اساسی برای مراقبت از مو برای مردان را در این مقاله به شما ارائه می کنیم:

روش های مراقبت از موی آقایانموهای خود را مرتباً شستشو ندهید!

یک اشتباه معمول که هر شخص مرتکب می شود ، شستن موهای مکرر است. هفته ای دو یا سه بار لباسشویی را کاهش دهید و همیشه موهای خود را سبک کنید. این امر سلامت مو را تضمین می کند و از ریزش روغن اساسی در پوست سر جلوگیری می کند.

موهای خود را به آرامی خشک کنید

موهای مرطوب و ضعیف تری آسیب پذیر هستند. بنابراین از مالیدن موهای خود بعد از شستشو خودداری کنید زیرا این باعث شکستگی بیش از حد خواهد شد. درعوض ، باید خشک شود تا از فشار روی پوست سر جلوگیری شود.

از شر شانه خلاص شوید!

موهای شما ممکن است نازک باشد. یک مدل مویی تهیه کنید که ملایم به نظر برسد تحت هیچ شرایطی نباید شانه ها را خالی کرد زنان از آن فرار می کنند.

از نرم کننده تخم مرغ استفاده کنید

تخم مرغ ها پر از پروتئین ها و مواد معدنی اساسی هستند ، مانند گوگرد ، که موهای شما می خواهند راز نگه دارند. به طور مرتب از زرده ها برای مرطوب کردن موهای خود استفاده کنید. بگذارید زرده تخم مرغ در پوست سر شما نفوذ کند تا بتوانید فولیکول های خود را از داخل به بیرون تقویت کنید.

موهای خود را از کلر نجات دهید

کلر موجود در استخرها می تواند برای پوست سر شما بسیار فاجعه بار باشد زیرا باعث می شود موهای شما خشک و شکننده شود ساده ترین راه برای محافظت از موهای شما در برابر اثرات مضر کلر، مرطوب کردن موهای شما با آب تمیز و استفاده از نرم کننده سبک قبل از ورود به استخر است از طرف دیگر می توانید کلاه شنا را نیز بپوشید.

روش های مراقبت از موی آقایاناز محصولات کمتری در موهای خود استفاده کنید

استفاده بیش از حد از ژل مو، موم، اسپری مو یا هر محصول دیگر مو باعث می شود موهای شما غیر طبیعی و سنگین به نظر برسند. بیشترین استفاده از این محصولات را هنگام صحیح کردن موهای خود انجام دهید.

از سرکه سفید استفاده کنید!!!

با گذشت زمان ، محصولاتی که برای موهای خود استفاده می کنید می توانند مورد استفاده قرار گیرند تا موهای شما ضعیف و لرزان به نظر برسد شما می توانید از یک شامپو ضد عفونی کننده استفاده کنید تا هرگونه عفونت را از بین ببرید و موهای خود را براق نگه دارید برای شستن موها می توانید از سرکه سفید نیز استفاده کنید زیرا به تعادل اسیدی کمک می کند ممکن است عجیب به نظر برسد ، اما واقعاً کار می کند.

گرما دشمن موهای شما!

نکته مهم دیگر مراقبت از موهای شما برای جلوگیری از گرمای بیش از حد موهاست از استفاده از سشوار برای خشک کردن مو خودداری کنید بگذارید به طور طبیعی خشک شود ممکن است مدتی طول بکشد، اما قطعاً از ریزش موهای شما جلوگیری می کند. اما اگر از سشوار استفاده می کنید حتما آن را کم نگه دارید.

موهایتان را مرتب کوتاه کنید

برای مرتب نگه داشتن مو، مو باید هر 4-6 هفته کوتاه شود سعی کنید این کار را در صبح انجام دهید.

دوش

دوش سرد رگهای خونی موجود در پوست سر را مهار می کند این رگ های خونی حاوی مواد مغذی ضروری هستند و برای رسیدن به اثر بهینه باید فعال شوند و ناگهان شناسایی آنها برای سلامتی شما یک فاجعه خواهد بود اما این بدان معنی نیست که شما باید موهای خود را درون آب داغ قرار دهید با کشیدن تمام روغن های طبیعی از پوست سر، موهای شما را کاملاً خراب می کند در حالت ایده آل، موهای شما باید با آب ولرم شسته شوند.

طبیعت خود را حفظ کنید

حداقل از رنگ آمیزی، فرش، صاف بودن و غیره خودداری کنید زیرا درمان های مکرر شیمیایی می تواند به موهای شما آسیب برساند.

از ابزارهای مناسب استفاده کنید

مو نرم است و حتما از ابزارهای مناسب استفاده می کنید همچنین موهای مرطوب را تمیز نکنید در عوض از انگشتان دست یا شانه پهن استفاده کنید.

از پوشیدن کلاه های تنگ خودداری کنید

کلاه های تنگ به موهای شما به شدت آسیب می رسانند و ممکن است منجر به ایجاد آلوپسی شوند! این امر ریزش مورا در پی خواهد داشت و همچنین از روش موهای جدید نیز جلوگری می کند.

زندگی سالم

سلامتی شما منعکس کننده سبک زندگی شماست. معنی مراقبت از مو در مردان به معنای این است که شما باید خوب غذا بخورید، زیاد ورزش کنید، آب بنوشید، مقداری بخوابید تا بخوابید و سعی کنید مثبت بمانید.

روش های مراقبت از موی آقایانموهای شما اولین چیزی است که برای خودتان متوجه می شوید یک مو خوب باعث می شود سرهای دیگر راه شما را بپیچند.

محصولاتی که با نوع موی شما خوب کار می کنند تا موهای شما بهترین به نظر برسند در صورت امکان به سراغ یک شامپوی سیلیکونی بدون سیلیکون بروید این مواد روی مو سخت هستند و باعث می شوند که به مرور زمان خشک و کسل کننده باشند برچسب را بررسی کنید در اینجا چند نکته برای کمک به شما در بهره‌مندی بیشتر از موهایتان آورده شده است.

برای موهای خشک که برای قرمزی مفید است ، به دنبال محصولات مرطوب کننده یا مرطوب کننده حاوی روغن، کره و سایر مواد مغذی باشید.

برای موهای روغنی یا لطیف، به دنبال محصولات واضح و حاوی ترکیباتی مانند روغن درخت چای و بابونه به همراه باشید.

برای موهایی که به راحتی تجزیه و شکسته می شوند، به دنبال محصولات ترمیم کننده حاوی پروتئین هایی مانند کلاژن و کراتین باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *