آموزشی

روانشناسی عطر ها

انتخاب عطر مناسب برای هر فردی از جمله دغدغه های مهم او به شمار می آید و همچنین عطر انتخابی در شخصیت و احوال درونی هر فردی می تواند ارتباط مستقیمی را در پی داشته باشد و با وارد شدن در هر محفل و مجلسی با گونه های مختلفی از بوی عطر ها را استشمام می کنید بنابراین عطر و ادکلن به تنهایی دارای رایحه ای خوشایند نیست زیرا با زدن عطر بر روی لباس های خود حس و حالی نو و زیبا را به خود هدیه می دهید و با استشمام عطر خود حس شادابی و تازگی خاصی را خود پدیدار می کنید.

همه افراد دارای سلیقه های خاصی از عطر ها را تشکیل می دهند و طوری می باشد که در هر خانواده عطر ها نسبت به سلیقه افراد مشخص می شود و چیزی کاملا متفاوت هست، در این جا به این مطلب بسیار مهم می رسیم که سلیقه هر شخص با شخصی دیگر متفاوت است و این سلیقه در انتخاب عطر شخصیت وی را می سازد شخصیتی که در هر برخورد با کسی می تواند با استشمام بوی عطر سنجش کلی در مورد شخصیت وی را به وجود بیاورد.

خرید عطر نیز بسیار مهم می باشد و در آن باید دقت زیاد داشت زیرا اگر می خواهید عطر یا ادکلن به کسی هدیه دهید نباید با سلیقه خود برای آن شخص مورد نظر عطر تهیه کنید زیرا در قدم اول باید سلیقه شخصی که برایش عطر می خرید را باید پیدا کنید تا عطر خریداری شده از نوع دلخواه آن فرد باشد و بهترین هدیه را در ذهن فرد مقابل تجسم کند.

رایحه شخصیت افراد در انتخاب عطر ها به گونه ای است که در بعضی از اوقات با گذشت زمان تغییر می کند و این تغییر باعث تغییر در سلیقه عطر نیز می باشد و در نتیجه عطر مورد نظر نیز تغییر می کند.

در حقیقیت همه عطر ها خوشبو هستند و از نام آن نیز مشخص است که عطر دارای ترکیباتی از بو، چه طعم شیرین یا تلخ را به دنبال دارد و یک بوی تازه و شاداب را به وجود می آورد و با توجه به انتخاب نوع عطر افراد می باشد، معمولا عطر ها و ادکلن در گام اول برای روحیه سازی در افراد اثر دارد.

همیشه در بین فروشندگان عطر نیز این سوال مهم پیش می آید که خریدار چه نوع عطری را مد نظر خود قرار داده است و با تحلیل شخصیتی فرد مراجعه شده به عطر فروشی و پرس و جو کردن در مورد سلیقه به راحتی عطر مورد نظر آن خریدار را پیدا می کند و نسبت به علاقه عطر و ادکلن را به فروش می رساند، از سخت ترین انتخاب در بین لوازم خانگی، لباس، لوازم آرایشی و … عطر می باشد زیرا انتخابی حساس و مهم می باشد به این خاطر در مراجعه به عطر فروشی ها زمان زیادی را صرف انتخاب عطر مورد علاقه به تناسب سلیقه می گذاریم تا بهترین انتخاب از نظر خود را پیدا کنیم و در طول زندگی خود و همچنین انواع مناسبت ها از این عطر یا ادکلن خریداری شده استفاده کنیم.

روانشناسی عطر ها انتخاب عطر مناسب برای هر فردی از جمله دغدغه های مهم او به شمار می آید و همچنین عطر انتخابی در شخصیت و احوال درونی هر فردی می تواند ارتباط مستقیمی را در پی داشته باشد و با وارد شدن در هر محفل و مجلسی با گونه های مختلفی از بوی عطر ها را استشمام می کنید بنابراین عطر و ادکلن به تنهایی دارای رایحه ای خوشایند نیست زیرا با زدن عطر بر روی لباس های خود حس و حالی نو و زیبا را به خود هدیه می دهید و با استشمام عطر خود حس شادابی و تازگی خاصی را خود پدیدار می کنید. همه افراد دارای سلیقه های خاصی از عطر ها را تشکیل می دهند و طوری می باشد که در هر خانواده عطر ها نسبت به سلیقه افراد مشخص می شود و چیزی کاملا متفاوت هست، در این جا به این مطلب بسیار مهم می رسیم که سلیقه هر شخص با شخصی دیگر متفاوت است و این سلیقه در انتخاب عطر شخصیت وی را می سازد شخصیتی که در هر برخورد با کسی می تواند با استشمام بوی عطر سنجش کلی در مورد شخصیت وی را به وجود بیاورد. خرید عطر نیز بسیار مهم می باشد و در آن باید دقت زیاد داشت زیرا اگر می خواهید عطر یا ادکلن به کسی هدیه دهید نباید با سلیقه خود برای آن شخص مورد نظر عطر تهیه کنید زیرا در قدم اول باید سلیقه شخصی که برایش عطر می خرید را باید پیدا کنید تا عطر خریداری شده از نوع دلخواه آن فرد باشد و بهترین هدیه را در ذهن فرد مقابل تجسم کند. رایحه شخصیت افراد در انتخاب عطر ها به گونه ای است که در بعضی از اوقات با گذشت زمان تغییر می کند و این تغییر باعث تغییر در سلیقه عطر نیز می باشد و در نتیجه عطر مورد نظر نیز تغییر می کند.    در حقیقیت همه عطر ها خوشبو هستند و از نام آن نیز مشخص است که عطر دارای ترکیباتی از بو، چه طعم شیرین یا تلخ را به دنبال دارد و یک بوی تازه و شاداب را به وجود می آورد و با توجه به انتخاب نوع عطر افراد می باشد، معمولا عطر ها و ادکلن در گام اول برای روحیه سازی در افراد اثر دارد. همیشه در بین فروشندگان عطر نیز این سوال مهم پیش می آید که خریدار چه نوع عطری را مد نظر خود قرار داده است و با تحلیل شخصیتی فرد مراجعه شده به عطر فروشی و پرس و جو کردن در مورد سلیقه به راحتی عطر مورد نظر آن خریدار را پیدا می کند و نسبت به علاقه عطر و ادکلن را به فروش می رساند، از سخت ترین انتخاب در بین لوازم خانگی، لباس، لوازم آرایشی و ... عطر می باشد زیرا انتخابی حساس و مهم می باشد به این خاطر در مراجعه به عطر فروشی ها زمان زیادی را صرف انتخاب عطر مورد علاقه به تناسب سلیقه می گذاریم تا بهترین انتخاب از نظر خود را پیدا کنیم و در طول زندگی خود و همچنین انواع مناسبت ها از این عطر یا ادکلن خریداری شده استفاده کنیم.    در بحث روانشناسی عطر ها مقوله های زیادی برای بحث وجود دارد و همه این مطالب دست به دست هم می دهند تا سلیقه افراد برای استفاده از عطر مورد علاقه را تحقق بخشند و همچنین در روحیات فرد نقش مهمی را ایفا کنند زیرا عطر نوعی آرامش و حس شادابی را برای افراد به وجود می آورد و این حس نسبت به سلیقه ها متفاوت هست، شاید عطر مورد علاقه ای که شما علاقه خاصی به آن دارید برای برخی از افراد کنارتان نا خوشایند باشد و هیچ حس خوبی را به آن ها ایجاد نکند زیرا سلایق کاملا متفاوت است، معمولا در تهیه عطر یا ادکلن این موضوع بلاتکلیفی را تجربه کرده اید و سردرگم می شوید زیرا شاید با شخصی دیگر به تهیه عطر بروید اما این موضوع مهم را باید در نظر بگیرید که نباید به انتخاب دوست یا هر کسی که به همراه دارید اتکا کنید و نسبت به علاقه خود عطر را بسنجید تا بعد از خرید به مشکلی بر نخورید و عطر خریداری شده دارای بهترین بو از نظر شخصی خود باشد. عطر ها و ادکلن ها از نظر بویی که از خود نشان می دهند معمولا شامل بویی شیرین، تلخ، گرم، خنک و ... را در بر دارند و برای جنسیت از نوع مرد و زن دارای تفاوت در انتخاب برای خرید عطر و ادکلن می باشند و موضوع مهمی است که با برخورد به جنسیت افراد نیز انتخاب عطر مورد نظر تغییر ایجاد می شود.    در این قسمت به نقش عطر ها و ادکلن ها بر اساس شخصیت افراد می پردازیم :  عطرهای ساخته شده با رایحه گل‌ها : در این دسته از عطر ها که معمولا از تنوع خاصی برخوردار می باشند و در اکثر اوقات مورد توجه جنسیت خانم ها قرار می گیرد در کنار آن گروه مردان نیز از این عطر خاص استفاده می کنند ولی زنان بیشتر مورد استفاده قرار می دهند و با استفاده از این عطر ساخته شده از رایحه گل ها سرشار از روحیه ای لطیف و احساساتی را به همراه دارند و در این قسمت به معرفی گل های نظیر بنفشه، رز و زنبق مخصوص آقایان و دیگر گل ها برای عطرهای زنانه مناسب خواهد بود. عطرهای ساخته شده با رایحه مرکبات : اگر بخواهیم با توجه به بحث روانشناسی عطر ها این دسته از عطر یا ادکلن را در نظر بگیریم این موضوع پیش می آید که افرادی از قبیل این گروه بویایی مرکبات میل می کشند دارای شخصیتی اکتیو، پر انرژی و سرزنده دارند و همچنین از نت های تشکیل دهنده از این گروه شامل لیمو، پرتقال، برگاموت، گریپ فروت  نارنگی و ... را نام برد و در اغلب اوقات این قسمت از عطر و ادکلن ها متشکل از یک معجون جادویی و شگفت انگیز در گرمای تابستان شناخته می شوند این دسته از عطر و ادکلن هر هر جنسیتی از قبیل مرد و زن با توجه به سطح درخواست از عطر مرکبات مورد استفاده قرار می گیرند.  در بحث روانشناسی عطر ها مقوله های زیادی برای بحث وجود دارد و همه این مطالب دست به دست هم می دهند تا سلیقه افراد برای استفاده از عطر مورد علاقه را تحقق بخشند و همچنین در روحیات فرد نقش مهمی را ایفا کنند زیرا عطر نوعی آرامش و حس شادابی را برای افراد به وجود می آورد و این حس نسبت به سلیقه ها متفاوت هست، شاید عطر مورد علاقه ای که شما علاقه خاصی به آن دارید برای برخی از افراد کنارتان نا خوشایند باشد و هیچ حس خوبی را به آن ها ایجاد نکند زیرا سلایق کاملا متفاوت است، معمولا در تهیه عطر یا ادکلن این موضوع بلاتکلیفی را تجربه کرده اید و سردرگم می شوید زیرا شاید با شخصی دیگر به تهیه عطر بروید اما این موضوع مهم را باید در نظر بگیرید که نباید به انتخاب دوست یا هر کسی که به همراه دارید اتکا کنید و نسبت به علاقه خود عطر را بسنجید تا بعد از خرید به مشکلی بر نخورید و عطر خریداری شده دارای بهترین بو از نظر شخصی خود باشد.

عطر ها و ادکلن ها از نظر بویی که از خود نشان می دهند معمولا شامل بویی شیرین، تلخ، گرم، خنک و … را در بر دارند و برای جنسیت از نوع مرد و زن دارای تفاوت در انتخاب برای خرید عطر و ادکلن می باشند و موضوع مهمی است که با برخورد به جنسیت افراد نیز انتخاب عطر مورد نظر تغییر ایجاد می شود.

در این قسمت به نقش عطر ها و ادکلن ها بر اساس شخصیت افراد می پردازیم:

عطرهای ساخته شده با رایحه گل‌ها

در این دسته از عطر ها که معمولا از تنوع خاصی برخوردار می باشند و در اکثر اوقات مورد توجه جنسیت خانم ها قرار می گیرد در کنار آن گروه مردان نیز از این عطر خاص استفاده می کنند ولی زنان بیشتر مورد استفاده قرار می دهند و با استفاده از این عطر ساخته شده از رایحه گل ها سرشار از روحیه ای لطیف و احساساتی را به همراه دارند و در این قسمت به معرفی گل های نظیر بنفشه، رز و زنبق مخصوص آقایان و دیگر گل ها برای عطرهای زنانه مناسب خواهد بود.

عطرهای ساخته شده با رایحه مرکبات

اگر بخواهیم با توجه به بحث روانشناسی عطر ها این دسته از عطر یا ادکلن را در نظر بگیریم این موضوع پیش می آید که افرادی از قبیل این گروه بویایی مرکبات میل می کشند دارای شخصیتی اکتیو، پر انرژی و سرزنده دارند و همچنین از نت های تشکیل دهنده از این گروه شامل لیمو، پرتقال، برگاموت، گریپ فروت  نارنگی و … را نام برد و در اغلب اوقات این قسمت از عطر و ادکلن ها متشکل از یک معجون جادویی و شگفت انگیز در گرمای تابستان شناخته می شوند این دسته از عطر و ادکلن هر هر جنسیتی از قبیل مرد و زن با توجه به سطح درخواست از عطر مرکبات مورد استفاده قرار می گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *