معرفی

بهترین کرم پودرهای اقتصادی

از مهم‌ترین و اصلی‌ترین لوازم آرایش برای خانوم‌ها کرم پودر است. رفع عیب و نقص پوست و جای جوش و لک‌های ناشی از آفتاب براحتی به کمک یک کرم پودر مناسب امکان پذیر است. با خرید کرم پودر مناسب پوست خود می‌توانید یک زمینه‌ی بی نقص برای آرایش خود ایجاد نمایید. باید دقت کنید که کرم پودر انتخابی شما دقیقا هم رنگ پوستتان باشد زیرا رنگهای روشن‌تر و یا تیره‌تر از رنگ پوست شما چهره را مصنوعی و غیر طبیعی نشان می‌دهد و تفاوت رنگ بین گردن و چهره شما ابدا مطلوب نخواهد بود.

اگر شما پوست چربی دارید کرم پودرهای مات و فاقد چربی برایتان گزینه مناسبی است. البته استفاده از پودر و پنکک نیز می‌تواند به ماندگاری هر چه بیشتر کرم پودر و عدم برق افتادن آن کمک بسیاری کند. اگر پوست شما خشک است مرطوب کننده و آبرسان پوست را قبل از زدن کرم پودر فراموش نکنید تا نتیجه بهتری بگیرید.

کرم پودر ایر مت Air Mat

بهترین کرم پودرهای اقتصادیکرم ‌پودر تولید شده Air Mat است که ماندگاری آن تا 24 ساعت روی پوست شما ثابت خواهد ماند. شرکت فرانسوی بورژوآ یکی از برندهای شناخته شده اروپایی است که فعالیت خود را از سال 1987 آغاز کرده و اولین محصولی را که به بازار جهانی توزیع کرده پودر برنج بود که جهت نرم کردن پوست استفاده می‌شد و نظر اکثریت را به خود جلب کرد و در این زمان بود که بورژوآ به عنوان یک برند بین‌المللی شناخته شد و در صنعت آرایشگری پیشرو واقع شده است.

کرم پودر کالیستا Callista

کرم پودر با دوام و مات کالیستا حاوی رنگدانه‌های غنی دارای شش طیف رنگی طبیعی بوده تا نواقص احتمالی پوست را پوشانده و ظاهری مات و یکنواخت برای تمام روز ایجاد کند. این محصول با ماندگاری بالا بدون نیاز به تجدید در طول روز و ایجاد پوششی سبک بدون ایجاد حس سنگینی، مناسب برای انواع پوست بوده تا تمام روز ظاهری طبیعی، زیبا و شاداب به پوست شما می‌دهد.

کرم پودر این‌لی Inlay

بهترین کرم پودرهای اقتصادیکرم‌ پودر این‌لی از ماندگاری مناسبی برخوردار است و جلوه‌ای مات را روی پوستتان نشان می‌دهد. لابراتور گیاهی طبیعت زنده از سال 1376 در زمینه‌ی تولید محصولات آرایشی ‌بهداشتی فعالیت می‌کند و محصولات آرایشی را با نام برند این‌لی به بازار عرضه کرده است و با کیفیتی در سطح جهانی رقابت می‌کند. ساختار سبک و در عین حال قدرت پوشانندگی بالای کرم پودر این‌لی سبب شده تا این محصول به عنوان محصولی منحصر به فرد شناخته شود. در انتخاب کرم پودر به این نکته توجه داشته باشید که قرار نیست رنگ پوست خود را تغییر دهید.

کرم پودر چلنج Chalenge

 این مدل کرم پودر، رنگ شماره یک کمپانی چلنج یعنی رنگ‌ روشن است و بسیار مناسب برای پوست‌های سفید و روشن می‌باشد که جلوه‌ای طبیعی به پوست روشن می‌دهد. این کرم تنها یک کرم صورت که اخیرا مد شده نیست! بلکه این محصول تلفیقی از لوازم آرایش و محصولات مراقبت از پوست مانند کرم ضد آفتاب است، که علاوه بر اینکه شما را زیباتر می‌کند، از پوست‌تان نیز مراقبت می‌کند.

کرم پودر اوراچی Orachi

بهترین کرم پودرهای اقتصادیکرم پودر اوراچی محصولی مدرن با پوشش دهی بسیار قوی و ماندگاری بالا پوشاننده کامل لک، جای جوش، خطوط و چین چروک صورت یکنواخت کننده رنگ پوست و داری ویتامین E مناسب برای سنین مختلف و سازگار با انواع پوست. کرم پودر Orachi با از بین بردن زبری پوست، پنهان کردن پستی وبلندی ها پوشاندن کامل خطوط و چین و چروک‌های صورت پوستی همانند پوست کودکان به شما هدیه میکند. این کرم پودر رطوبت پوست شما را برای مدتی طولانی در طول روز نگه می‌دارد و چربی پوست را متعادل می‌کند.

کرم پودر جویل مدل چای سبز

کرم پودر جویل بژ روشن پوششی جادویی و جلوه‌ای روشن و زیبا به پوست می‌بخشد و به دلیل عدم وجود پارابن و اسانس مانع از حساسیت پوستی می‌گردد. کرم پودر جویل 02 بژ روشن با عصاره چای سبز در هر زمان از شبانه روز و حتی در زیر تابش مستقیم نور، ظاهری فوق العاده و کاملا طبیعی به مدت زمان 12 ساعت، بی عیب و نقص به پوست می‌بخشد. کرم پودر حاوی چای سبز می‌باشد، چای سبز را به عنوان ضدچروک می‌شناسند. آنتی اکسیدان‌های موجود در چای سبز سلول‌های پوست را در مقابل آسیب‌ها، دود و آلودگی‌های محیطی محافظت می‌کند. همچنین عصاره چای سبز در برابر اشعه خورشید همانند فیلتر عمل می‌کند. این کرم پودر با وجود پوشش عالی و سبک، پوست را تغذیه و آبرسانی می‌کند.

کرم پودر بورژوآ سری Healthy Mix

بهترین کرم پودرهای اقتصادیشرکت بورژوآ کرم ‌پودر مدل Healty Mix را به بازار عرضه کرده است که از پوشانندگی بالایی برخوردار است و تمام عیوب پوستتان را پوشش می‌دهد، این نوع کرم ‌پودر برای آن دسته از افرادی است که از پوست خشکی برخور دارند بهترین گزینه است. شرکت فرانسوی بورژوآ یکی از برندهای شناخته شده اروپایی است که فعالیت خود را از سال 1987 آغاز کرده و اولین محصولی را که به بازار جهانی توزیع کرده پودر برنج بود که جهت نرم کردن پوست استفاده می‌شد و نظر اکثریت را به خود جلب کرد و در این زمان بود که بورژوآ به عنوان یک برند بین‌المللی شناخته شد و پیشرو در صنعت آرایشی است.

کرم پودر سینره ضد چروک

 کرم پودر سینره محصول کشور ایران بوده و با داشتن یک پایه سیلیکونی قدرت بالایی برای پوشانندگی نواقص صورت مثل آکنه، لک، قرمزی و… دارد. این محصول با داشتن فرمولاسیون ویژه خود یک پوشش طبیعی، یکنواخت و سبک بر روی پوست صورت شما ایجاد می‌کند و منافذ پوست شما را کامل مسدود نمی‌کند، در نتیجه پوست شما می‌تواند تنفس طبیعی خود را داشته باشد. این محصول حاوی ترکیبات ویژه‌ای است که از ایجاد چین چروک جلوگیری می‌کند. همچنین کرم پودر سینره در برابر آب و تعریق مقاوم است و با داشتن مواد مرطوب کننده از خشکی پوست صورت شما نیز جلوگیری می‌‌کند. این محصول مناسب انواع پوست بوده و چون چربی ندارد افراد با پوست چرب نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. همچنین با داشتن تکنولوژی فیلتر UV از پوست شما در برابر اشعه‌ی مضر آفتاب نسز نس‌تواند جلوگیری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *