آرایشی

انواع لوازم آرایشی

انواع لوازم آرایشی

لوازم آرایشی از پر مصرف ترین لوازم در جهان می باشند. امروزه تولیدات عمده و تاسیس شرکت های سازنده لوازم آرایشی در حال افزایش روز افزون است. بسیاری از شرکت ها و برند های ساخت لوازم آرایشی در حال رقابت هستند. برخی از این شرکت ها با توجه به کیفیت و مرغوبیت طراحی و تولید، در بازار فروش بسیار مورد استقبال قرار می گیرند. برای آشنایی با انواع لوازم آرایشی با ما در سایت عطریات الینا همراه باشید.

این مهم موجب افزایش کیفیت محصولات ان ها می شود. تقریبا بیشترین فروش برای محصولات خارجی می باشد. اما در سال های اخیر برند های ایرانی بسیاری در تولیدات لولزم آرایشی موفق عمل کرده اند. همان طور که می دانید تولیدات داخلی نیز با استاندارد های موجود و قیمت های مقرون به صرفه، کارایی مطلوبی دارند. اما لوازم آرایشی و تنوع آن ها چنان گسترده است، که برای هر کدام می توان مقالات آرایشی مجزایی ارائه داد. در این مقاله تخصصی و آرایشی به طور کلی لوازم آرایشی متفاوت را معرفی می کنیم.

انواع لوازم آرایشیضد آفتاب و کرم پودر

ضد آفتاب از ضروری ترین لوازم مصرفی برای بانوان و آقایان می باشد. این محصول علاوه بر قابلیت زیبایی، برای حفظ سلامتی افراد الزامی است. اشعه ها و پرتوهای خورشیدی برای پوست بسیار مضر می باشند. با استفاده از ضد آفتاب درصدی از این مضرات خنثی خواهد شد. ضد آفتاب در دو نوع تولید می شود. همینطور ضد آفتاب های بی رنگ و رنگی هر دو پر فروش هستند. ضد آفتاب های بی رنگ تنها برای محافظت از پوست طراحی شده اند. اما ضد آفتاب های رنگی علاوه بر مزیت مذکور، قابلیت پوشش دهی پوست برای زیر سازی آرایش را نیز دارند. چنانچه از ضد آفتاب بی رنگ استفاده شود، برای آرایش کرم پودر مهم می باشد. معمولا آرایش توسط کرم پودر زمینه سازی می شود. بنا براین انتخاب کرم پودری سازگار با نوع پوست و رنگ مناسب بسیار حائز اهمیت است.

کانسیلر و کانتورینگ

درواقع کانسیلر برای از بین بردن سیاهی دور چشم و آماده سازی چشم ها برای آرایش می باشد. کانسیلر های متعددی در بازار موجود می باشند. خرید کانسیلر های اورجینال موجب افزایش کیفیت و زیبایی در آرایش می شود. کانسیلر های نا مرغوب و فیک در اطراف چشم به درستی فید نمی شوند. همچنین موجب ایجاد بیماری های چشمی و پوستی خواهند شد. کانتورینگ نیز عملی است برای ایجاد سایه روشن در صورت که موجب زیبایی و زمینه سازی مناسبی برای ادامه آرایش می باشد. کانتورینگ صورت نیاز به مهارتی در شناخت نقاز ضعف و قوت صورت دارد. هر چه این شناخت بیشتر باشد کانتورینگ مطلوب تری صورت می گیرد. کانتور و کانسیلر دو جز بسیار مهم در آرایش های حرفه ای می باشند.

انواع لوازم آرایشی

خط چشم و ریمل

خط چشم برای ایجاد تغییر در چشم ها می باشد. به وسیله خط چشم می توان حالت چشم ها مناسب با صورت آرایش کرد. برخی دارای چشم هایی با حالت افتاده می باشند. برای این نوع از چشم ها کشیدن خط چشم باید در جهتی باشد که با ایجاد خطای دید، افتادگی آن ها را پوشش دهد. آرایش چشم های درشت، ریز، کشیده، گرد و… هر کدام نیازمند شناخت آن و روش افزایش زیبایی آن می باشد. خط چشم های رنگی در سال های اخیر بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند.

بسیاری از مردم با خط چشم های هماهنگ با رنگ چشم خود هارمونی بسیار زیبایی در آن ها ایجاد می کنند. همچنین ریمل یکی از مهم ترین ابزار آرایشی محسوب می شود. گاهی برخی افراد به تنهایی با یک ریمل قادر به افزایش زیبایی چهره خود می باشند. اما خرید ریمل های مرغوب باید مورد توجه قرار گیرد. ریمل به دلیل تماس مستقیم با چشم ها احتمال نفوذ به آن ها دارد. به همین علت باید از مرغوبیت و کیفیت کالای خریداری شده اطمینان حاصل نمائید.

ریمل در دو نوع معمولی و ضد آب تولید می شود. ریمل های معمولی در هنگام شست و شو در اطراف چشم سیاهی ایجاد می کنند. اما ریمل های ضد آب که مناسب استفاده در استخر نیز می باشند، در هنگام شست و شو به صورت گلوله ای از چشم جدا می شوند. هر فرد بسته به سلیقه و نیاز خود ریمل مورد نظر را تهیه می کند. برخی از آن ها پر پشت کننده و حجم دهنده هستند. غالبا افرادی که مژه های بلندی دارند از ریمل های معمولی استفاده می کنند.

انواع لوازم آرایشی نظیر رژ گونه، های لایتر

در حقیقت رژ گونه برای ایجاد رنگ و حالت برجستگی در گونه ها استفاده می شود. رژ گونه در رنگ های متفاوتی تولید می شود. افراد با توجه به سلیقه و نوع آرایش خود رژگونه های پر رنگ و یا کم رنگ خریداری می کنند. در خرید رژگونه به رنگ پوست و کرم پودر خود توجه کنید. های لایتر نیز برای ایجاد برجستگی در نقاطی از صورت می باشد. غالبا های لایتر و کانتور در کنار یکدیگر به خوبی دیده می شوند. چرا که استفاده این دو با هم قادر به کوچک کردن نقاطی مانند بینی و برجسته کردن نقاطی مانند گونه ها می باشد. های لایتر هم به صورت شاین و در رنگ های متفاوت می باشد.

رژ لب

رژ لب از اساسی ترین موارد انواع لوازم آرایشی می باشد. بسیاری از افراد بدون هیچ گونه آرایشی تنها با یک رژ لب خود را آرایش می کنند. چنانچه فرد تمام صورت خود را آرایش کند بدون رژ لب قادر به تکمیل آن نخواهد بود. در واقع رژ لب تمام کننده آرایش می باشد. رژ لب ها در انواع و رنگ های متفاوت تولید می شوند. همینطور رژ لب ها در انواع مایع، جامد، بیست و چهار ساعته، برق لب و تقویت کننده و حجم دهنده هستند. رژ لب های بیست و چهار ساعته بیش از دیگر انواع آن به فروش می رسند. همان طور که از نام آن ها پیداست، ماندگاری بیشتری داشته و در اطراف لب ها پخش نخواهند شد.

به طور کلی لوازم آرایشی بسیاری طراحی و تولید می شوند. موارد مذکور تنها مهم ترین لوازمی بودند که برای یک آرایش حرفه ای مورد نیاز هستند. اما لوازم دیگری مانند خط لب، تینت لب، برنزر و… نیز موجود هستند. به خاطر داشته باشید برای حفظ سلامت پوستی اجناس اورجینال و مرغوب خریداری نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *